fbpx

Veelgestelde vragen

Geen antwoord gevonden op je vraag? Voel je vrij om contact op te nemen, we helpen je graag verder.

De werkzaamheden van Butterfly Moments bestaan uit:

  • Het organiseren van belevingen voor koppels, al dan niet op maat gemaakt van de klant;
  • Het bezorgen van een Butterfly Moments box;
  • Andere afgeleide producten en activiteiten voor koppels, zoals een relatiebooster.

Onze prijzen zijn steeds inclusief BTW. Deze kan je steeds terugvinden op onze website of via de sociale media. Wij mogen onze tarieven en/of voorwaarden steeds aanpassen. Wanneer jij aankoopt, geldt het aanbod van dat moment.

Diensten of producten die via de website zijn aangekocht, dienen onmiddellijk en via de website te worden betaald. Je kan betalen via de gegeven opties op onze website. Uitzonderlijk kunnen wij ook een betaling via overschrijving aanvaarden. Je moet dit dan wel via e-mail uitdrukkelijk aanvragen.

Wij zullen ons steeds inspannen de overeenkomst naar beste inzicht, vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uit te voeren. Wij hebben echter slechts een inspanningsverplichting en geen resultaatsverplichting.

We proberen om bestellingen die voor 11h geplaatst en betaald werden dezelfde dag nog klaar te maken voor verzending. Jouw pakje vertrekt dan de volgende werkdag.
Voor leveringen buiten België wordt er een kleine supplementaire verzendkost aangerekend – je zal deze kunnen zien voordat je overgaat tot betaling van je aankoop. Maar je kan ons ook steeds contacteren via an@butterflymoments.be
Dit kan (nog) niet standaard via onze website. Als je liever via overschrijving betaalt, kan je ons een mail sturen naar an@butterflymoments.be. Vermeld de producten die je wenst te bestellen, dan bezorgen we jou de betaling gegevens. We verzenden dan je box als de betaling binnen ontvangen is. Een overschrijving kan wel enkele dagen onderweg zijn – hou hiermee rekening bij je bestelling.
Wil je graag een factuur voor je zaak? Dat kan! Geef je BTW nummer op in het daarvoor voorziene vakje bij checkout en wij sturen je factuur op per e-mail.
Natuurlijk vinden wij het fijn als jullie onze missie willen delen om zoveel mogelijk liefde te spreiden! Maar we vinden het nog fijner als je de link vermeldt naar onze website en de correcte bron vermeldt.
Neen. Deze blijven eigendom van Butterfly Moments, ook wanneer je deze zelf aankoopt. Onze digitale producten, zoals de relatiebooster, mag je enkel voor strikt persoonlijk gebruik downloaden, opslaan en/of printen. Ook op de materialen, producten, activiteiten, oefeningen … die je zou ontvangen tijdens een beleving of in onze box, blijven wij, Butterfly Moments, het auteursrecht behouden. Je mag deze enkel gebruiken voor persoonlijk gebruik en niet doorverkopen.
Wij verkopen producten en diensten op afstand. Dat wil zeggen dat jij, als klant, het recht hebt om binnen een termijn van 14 kalenderdagen de aankoop van de fysieke producten te ontbinden. Je moet dan binnen deze termijn de producten terugbezorgen aan Butterfly Moments en wij betalen jou je aankoop en eventueel betaalde verzendkosten terug. De verzendkost voor het terugzenden van de producten moet je wel zelf betalen. Dit geldt wel enkel voor fysieke producten. De aankoop van onze digitale producten, zoals onze relatiebooster of andere e-books, kan je niet herroepen, zelfs indien je ons dit laat weten binnen de periode van herroepingsrecht. Een aankoop van een beleving al dan niet op maat, kan je ook niet herroepen nadat wij al gestart zijn met de voorbereiding en organisatie van jouw beleving.

We begrijpen dat het kan gebeuren dat je – om eender welke reden – wenst te annuleren.

Omdat wij echter ook voorafgaand aan de activiteit kosten dienen te maken, gelden de volgende regels:
• annulatie meer dan 3 weken voor de activiteit: 50% van het inschrijvingsbedrag wordt terug betaald;
• annulatie minder dan 3 weken voor de activiteit: geen terugbetaling.

Indien je echter een ander koppel vindt dat jullie plaats wil in nemen krijg je altijd een 100% terugbetaling, na effectieve betaling van dat, door jullie aangebrachte, koppel.

Het is mogelijk dat wij moeten annuleren door externe omstandigheden (slecht weer, annulatie van locatiebeheerder,…) en dat de geboekte beleving niet kan doorgaan. In dit geval zullen wij jou contacteren om een andere datum te zoeken. Indien dit uiteindelijk niet mogelijk blijkt te zijn, zullen wij jou integraal terug betalen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor persoonlijke ongevallen en jouw persoonlijke bezittingen. Butterfly Moments heeft voor deze aansprakelijkheid van jou, als klant, met betrekking tot ongevallen een verzekering afgesloten, waardoor jij indien de afgesloten verzekering tussenkomt, slechts gehouden bent tot het betalen van de vrijstelling van 750 euro voor lichamelijke schade en een bedrag tussen 750 euro en 1.250 euro voor materiële schade.

Jij, als klant, blijft daarnaast ook aansprakelijk voor schade toegebracht aan eigendommen van Butterfly Moments of van haar aangestelden. Wij zullen deze schade aan jou terugvorderen. Butterfly Moments heeft ook voor deze aansprakelijkheid van jou, een verzekering afgesloten, waardoor jij, indien de verzekering daadwerkelijk tussenkomt, slechts gehouden bent tot het betalen van de vrijstelling tussen 750 euro en 1.250 euro.

CONTACT

Scroll naar top

Deze website maakt gebruik van Cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Door op OK te klikken ga je akkoord met de Algemene voorwaarden en het Privacybeleid.